Járási Hivatal

A járások kialakításáról, valamint egyes ezzel összefüggő törvények módosításáról szóló 2012. évi XCIII. törvény alapján 2013. január 1. napjától megalakult a Pest Megyei Kormányhivatal Váci Járási Hivatala.

A területi közigazgatás átalakításával 2015. április 1. napjával a megyei kormányhivatalok, és azok járási hivatalai, – így a Pest Megyei Kormányhivatal Váci Járási Hivatala is – megváltozott szervezeti struktúrában látják el feladataikat. A járási hivatalokban az eddig szakigazgatási szervként működő egységek a járási hivatalok osztályaiként működnek tovább.

A központi hivatalok felülvizsgálatával és a járási (fővárosi kerületi) hivatalok megerősítésével összefüggő egyes törvények módosításáról, valamint egyes költségvetési szervek feladatainak átadásáról szóló 2016. évi CIV. törvény végrehajtásához kapcsolódóan 2017. január 1-től kezdődően a Pest Megyei Kormányhivatal Váci Járási Hivatalának feladat- és hatásköre tovább bővült.

A Váci Járási Hivatal új szervezeti felépítéséről, elérhetőségeiről, ügyfélfogadási rendjéről az alábbiakban, az osztályokra vonatkozó részletes információkról pedig a megfelelő menüpontban tájékozódhat.

Hivatalvezető:

dr. Maruszki Gábor

Hivatalvezető-helyettes:

Malikné dr. Szabó Ildikó
Cím: 2600 Vác, Dr. Csányi László körút 16.

Levelezési cím:

2600 Vác, Dr. Csányi László körút 16.

E-mail cím:

vac.jarasihivatal@pest.gov.hu

Telefon:

06 27 200 505

Illetékesség:

Acsa, Csörög, Csővár, Galgagyörk, Kisnémedi, Kosd, Őrbottyán, Penc, Püspökhatvan, Püspökszilágy, Rád, Sződ, Sződliget, Vác, Vácduka, Váchartyán, Váckisújfalu, Vácrátót

Ügyfélfogadás:

A Hivatalvezető és a Hivatalvezető-helyettes:
előzetes bejelenés alapján

Egyéb információk

Egészségbiztosítási Pénztár ügyek

  • Időpontfoglalás

Központi Időpontfoglaló Alkalmazásban

ügyintézésre időpontot foglalni Ügyfélkapu azonosítóval,
a „Bejelentkezés” gombra kattintva lehet. Bejelentkezés után válassza az Egészségbiztosítás menüpontot.