Aki tartozik, nem kaphat új matricát! PDF Nyomtatás E-mail

A Zöld Híd Régió Nonprofit Kft. 65 ezer ügyfélcímet szolgál ki 45 településen. Az ügyfelek többsége rendszeresen befizeti számláit és nincs tartozása a hulladékszolgáltató társaság felé.

Az Ügyfelek ezzel a felelős magatartással járulnak hozzá a Zöld Híd 265 munkahelyének megtartásához, a hulladékgazdálkodási közszolgáltatás színvonalas működtetéséhez, a közegészségügyi és járványügyi veszélyhelyzetek elkerüléséhez és a környezetbiztonság fenntartásához.

Sajnos azonban közel 14 000 olyan ügyfél van, aki nem fizeti rendszeresen a hulladékszállítási díjat. Gyakorlatilag minden ötödik ügyfélnek van tartozása! Sőt sokan évek óta „potyautasok”, azaz úgy veszik igénybe a szolgáltatást, hogy nem szerepelnek a közszolgáltató nyilvántartásában. A Zöld Híd Régió Nonprofit Kft-nélmindezek miatt 500 millió forintos hiány keletkezett: ennyi pénzből 9 hónapon keresztül tudnák biztosítani az összes dolgozójuk munkabérét.

A közszolgáltató ezúton is szeretné felhívni az érintett ügyfelek figyelmét, hogy amennyiben lejárt tartozásuk van, azaz nem fizették meg a hulladékgazdálkodási közszolgáltatás ellenértékét, nekik nem tudják biztosítani a 2016-os évre érvényes matricát!

Ahhoz tehát, hogy 2016. január 01-től a hulladékokat el tudják szállítani, érvényes, 2016. évi matrica szükséges.

A Zöld Híd Régió kéri, hogy akinek tartozása van, az haladéktalanul vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal az ismert címeken és elérhetőségeken.

A közszolgáltató a 2016-os matricák postázását 2015. november 16-tól kezdi meg.

 

Vácrátóti Hírlevél!

Iratkozzon fel és értesüljön elsőként legfrissebb híreinkről!

Keresés